Pulver

Har ju köpt hem rent proteinpulver. Sådant som bara bygger muskler och inget annat. Det finns andra som innehåller socker och fett med så man blir större på det viset.

Har just käkat upp första påsen som smakade helt ok. Om det gjorde nån effekt?? Inte en aning då jag inte kunnat låta bli att äta en massa gottis + att jag inte vatt på gymmet.

Igår öppnade jag mina nya förpackning av ett annat fabrikat. Jordgubbesmak. Smakade skiiiit. Var nån konstig besk smak.
Denna kunde man till o med byta ut en måltid med om man ville.
Usch, hatar att äta sådant som smakar illa. Jag är ju en sån som gillar att äta.
Men visst. Även om det var räligt som f-n så försvann hungern. Länge.
Skönt det.
Tääääknk om jag kunde lyckas börja träna nu igen.
Håller tummarna för mig själv.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0