Hårt pass på gymmet :-)

OOOJA verkligen.
Kom dit vid lite efter 16:00. Jaha, då gick personalen HEM kl 16:00.
Och jag som tog kort på lappen med öppetider mm och så ändå blir det fel.
BLÄÄÄ. Jaja.
 
Stod/Satt länge där utanför och dividerade om vad vi skulle göra i stället.
Försökte övertala Jessica om att springa Grisabanan. Jag hade ju redan sprungit idag och den är ju inte så lång.
Men det slutade med att vi tog en promenix där istället. Vi vek dock av mitt inne i skogen och kom ut i Tommahult i stället så det blev lite längre.
Jättetrevligt. En hastighet där det gick att prata också. :-)
 
När jag kom hem satte jag på grillen. Skulle för första gången grilla.
Fixade även hemmagjorda pommes till gubben och sallad till mig.
Det var grillspett som skulle grillas, krabbigt nog.
MEN det blev sketans bra! Väntade tills glöden var riktigt bra och vit.
Sen grillade jag det högst upp. Inget blev bränt, inte ens paprikan eller tomaten.
MMM vad gott och perfekt det blev.
Älgkött i egen marinad, färska champinoner, paprika och lök.

Efter det var vi tvungna att fylla på vatten till och flytta kossorna. Det är en prossedur i sig det där.
Menades Tomas fyllade vatten i tanken så cyklade jag och kikade till lammen (dom vi valde ut att spara), baggen och en "gammal" tacka nere i torpet.
Kelade med dom en stund och skyndade sen tillbaka och väntade på den där tanken så jag kunde öppna och stänga för honom i hagen.
 
Sen var jag dödstrött och gick och la mig.
((((Carlotte är detta <3))))))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0