En liten ängel finns hos oss!!!

Måste få dela med mig om det finaste jag hört på väldigt länge. Eller om det är det finaste jag någonsin hört???

Igår var jag och min syster och hennes 3-åriga dotter i stan. Jag var inte direkt shoppningsugen men Sara tipsade mig om en butik jag nog skulle gilla.
Inte en aning om att den fanns.
Mycket riktigt. Där hade jag nog kunnat stå än.

Systerdottern gick med stora ögon och tittade på dom intressanta sakerna. Frågade mycket vad är det, vad är det?

Så såg hon en ängel. "Jag har varit en ängel" sa hon. VA? Sa syster min och jag med. "Jag har varit en ängel!!!" sa hon igen!
"Har du?" frågade Sara. "Ja" sa hon.
Jag kände en klump i magen. Jag tyckte det var så fruktansvärt fint sagt!
Personalen i butiken hörde det också och gav oss ett stort leende!

Så nu har jag skrivit detta överallt men jag kan inte släppa det för det var så fint!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0