BIL-j-el

Nä ska inte klaga på min lilla Volvo som jag älskar så.
Men igår när jag skulle starta den och tryckte ner kopplingen sa det pang.
Startade den igen och allt verka normalt. Fast när jag körde verkade det vara mindre motstånd i kopplingen. Kunde inte minnas om det skulle kännas så.
Sen hitta jag en fjäder på golvet. Då är det en fjäder som håller i kopplingen som rykt. Tur där sitter två ananrs hade det inte vatt så lätt att köra.
Ringde verkstaden. Dom sa jag fick skaffa fjädern själv på volvo sen satte dom dit den. Det var lite krabbigt att göra det själv trodde dom.
Köpte en fjäder för 250 spänn på Göingebil. Ja dom hade EN hemma. Otroligt.
Bokat tid i Uthövdan nästa onsdag... Dom hade inte en aning om vad det skulle kosta. TRODDE inte det skulle bli så dyrt men dom visste ju själva inte hur krabbigt det var eftersom det förståss var ovanligt... min vanliga tur med andra ord. Ovanligt....

Jaja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0