Tävlingskavaj

Ja, jag börjar väl på allvar få för mig att jag ska börja hopptävla på riktigt.
Har börjat kika på kavajer.
Inte så värst mycket för jag vet fasen inte vad som är hopp och vad är dressyrkavaj. Dressyr ska tydligen vara lite längre?!?!?!
Ja, jag kan ju inte låta bli att spana in Jessica och vad hon har på sig. Hehe.
Följer en blogg och hon ska sälja sin kavaj. Gissa, den var i samma modell som hennes. Dock inte samma färg riktigt tack o lov :-)
Jag känner mig som en jäkla härmapa. Jag frågar henne hela tiden om vad hon har, hur hon gör osv.
Hoppas hon inte tycker illa om mig för det :-)

Kommentarer
Postat av: Jessica

Haha, men Tina då! Tycker det är skitkul att någon i närheten har intresse för hoppning, jag umgås ju inte med folket från ridklubben.. För mycket snobberi och "tävling" om allt där :)

2012-04-25 @ 07:04:03
URL: http://jjumping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0