Som vanligt

Evve kändes precis som vanligt idag när vi red ut.
Hon verka hur glad som helst, pigg o framåt.
Allt stämde idag.
Benet såg lika dant ut. Känns ju inte så bra... Men hon är ju inte halt.
Vet inte hur jag ska göra och hur länge jag ska avvakta.
Hon hade ju haft benet lindat hela dagen igår, samt över natten, men såg ingen skillnad på morgonen. Det brukar man ju annars kunna göra.
När jag ridit så var enda skillnaden att gallan inte var lika hård, men annars var den kvar.
Vi red upp till Verahult. Det var väldigt längesen.
Evve såg lite spöken i en plantering och ville först helst vända, men hon fick fortsätta gå.
Bilden är från det stället ungefär.
En otrevlig "liten" sak jag hittade igår när jag inspekterade båten!

Kommentarer
Postat av: Evelina - equilina.se

Sv: Det är jättesvårt att säga, men den sitter inte tight på mig. Du har ingen butik i närheten där du kan prova?

2012-04-24 @ 16:39:04
URL: http://equilina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0