Snart denna natt till ända :-)

Jag har varit snäll och ställt upp att jobba natten igen på boendet jag var tillfälligt på i julas men som jag väl inte riktigt fixade mentalt.
Men en och annan gång är helt ok att jobba!
Bara skoj och komma in. Dessutom är en extraslant inte heller alltid fel.
Insåg efter att mina räkningar var betalda + pengar i sparande som igentligen skulle vatt avbetalning på bilen så var det inte många lappar kvar.
Nu har jag ju nappat på budet om att åka till Växjö och shoppa i dom nya hästaffärerna samt legat på att vi SKA göra det.
Men dom där pengarna ligger på ett konto jag kommer åt OM det skulle vara så. Men det är ju kul att se dom växa under dom åren som jag skullat betalt av bilen på OM jag inte betalt av den. Tänk sen om 4 år, snart 3, då man kan föra över dessa pengar till mitt vanliga konto och känna sig "rik".
Funderar på vad man ska spendera för dom.
Tja, om inget oförutsägbart dyker upp så står ett nytt hästasläp högt på önskelistan.
Sen vet man aldrig vad som händer.
Nix det är bara till att jobba på, med allt vad som bjuds så länge man bara orkar.
Grunnar på hur länge jag kommer att sova idag samt vad jag ska göra när jag vaknar. MÅSTE skritta Evve idag alla fall och så vill jag ju gärna till gymmet. Men för att spara tid får det väl bli en löptur nånstans + lite övningar efter det.
Känns i vart fall i baken att man var nere o tränade här om dagen. Det var ju några veckor sen.
Det var den där j-la förkylningen som satte ner mig och vände mig ner i träsket igen. Det blev väl tosigt för är jag inte igång så blir effekten tvärt om, jag bara äter en massa onyttigt och tycker synd om mig själv.
Det gäller att komma över tröskeln bara. Det ska nog gå.
Titta vad jag hitta. En opublicerad bild på mig hösten 2011. Oj oj oj. Hur f-n lyckades jag klämma in allt i dom där ridbyxorna som passar mig normalt nu?? Ja, dragkedjan flög ju för visso nästa gång jag hade dom..
Kolla in Evve som hon ser ut efter en hel sommars bete. Usch, ska hon se ut så till hösten igen, tycker ju fortfarande hon behöver banta lite, även om hon gått ner lite i vinter!
Så här ska jag ALDRIG mer se ut!!! (januari 2012)
Detta är bättre, men inte bra :-)

Kommentarer
Postat av: Sara

fina :)

2012-04-27 @ 22:48:50
URL: http://tvaryttareenponny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0