Hämtat ett jättepaket

Fick avi att mitt träns kommit idag.
Jag Elinor kikade rundor om vi kunde hitta det i affären.
Jag sa att det kan ju inte vara ett så stort paket för det är bara ett träns.
Hittade det inte först.
Så såg jag ett stort paket med eskadronloggan på. "Där är ett hästpaket alla fall" sa jag. "Lite stort kanske". Blev nyfiken på vem som skulle ha det så Elinor kikade.
Det var förståss till mig :-)
Så tränset fick alltså gott om plats att åka.
Kom hem o packade upp det. Härligt doftande nytt läder. Mjukt och fint träns!!!
Det ser en aning stort i ut nosgrimman, håller tummarna att det passar imorgon när jag provar det.
Pallar inte skicka tillbaks!!
Hej hopp

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag fick också ett jättepaket igår. Fick precis plats i brevlådan. Gissa vad? Ett par solglasögon. Inte stor risk att de skulle gå sönder i alla fall.

2012-04-25 @ 09:51:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0