Dressyr i Tosthult

Har inte uppdaterat så flitigt.
Har vatt i Malmö i helgen hos käraste Tessi o Johan.
På lördagskvällen drack vi lite vin, kikade på smartare än en femteklassare och sen spelade vi super mario på wii.
Hur skoj som helst, har inte skrattat så mycket på väldigt länge.
Shoppade även lite småsaker på entré.
Han med att rida Evve på fredagen innan jag åkte.
Tur det, vi har haft lite bekymmer med varandra igen. Det har blåst och hon är helknäpp då.
Men igår var de alla fall dressyrträning igen för Birgitta.
Hade min nya dressyrsadel. Den passade perfekt sa hon.
Jag hade längt lädren ett hål mot vad jag haft här hemma. Hade svårt att hitta balansen ibland så jag skumpade lite rundor.
Men oftast gick det bra och Evve kändes alla fall fin.
Det är jag som är lite slarvig med lite saker som vägar, händer och skänklar.
Igår var det vänsterhanden jag var för hård i. Begriper inte det.
Var heller inte riktigt frisk igår när jag red!
Evelina (se länk till henne) fotade lite.
La märkte till att jag har väldigt långa tyglar och fötter som pekar åt helt fel håll!!
Hon är rätt bra på att ta roliga bilder... den riktigt snygga bilden jag menar kommer här nedan bland fotona.
Tjusig fot jag har va?
Man ska ha roligt när man rider!
Liiiiite bakom hand kanske... hmm
Kolla fajtingfejset på mig ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0