Utrett

Är glad att en sak är utrett nu.
Kunde ju gått en enklare väg men i stundens hetta blev det ej så tyvärr.
Bättre sent än aldrig alla fall!
Även vågat säga lite andra saker som jag mest hållt för mig själv och det känns med bra även om det med skulle vatt tidigare.

Det är inte längre vår sak att rota i detta för vi har inte med det att göra.

Nu har jag en mindre last att bära och det känns skönt. Och jag hoppas att jag kan på något sätt få "behålla" en viss person.

Så här i efterhand inser man hur lätt saker och ting som sägs, ändras och förstoras i vart led det förflyttas. Pga missförstånd eller för att få det mer spännande.

Sociala medier kan vara en fälla. En sådan som jag som jämt skriver statusar på fb behöver se upp. Folk behöver inte veta allt vad man gör... Märks att man är lite smått beroende. En annan vill ju skriva nåt hela tiden.......
Samma sak med insta. Vill lägga ut bilder hela tiden.


Jag kommer fotsätta ha mina dippar. Allt går upp och ner hela tiden.
Småsaker kan få mig att bli lessen. Är misstänksam och skeptisk till alla. Svartsjuk och sur kan jag med vara.

Ber till högre makter att min andra hälft orkat stå ut bara.

Ha de så bra nu så ska jag ut och springa. Ej bestämt om det blir backträning eller intervaller. Tror det blir backar. Den brante backen för den sög mest sist!
Sen blir det trx ikväll. Behövs då jag tryckt i mig kladdkaka igår o idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0