Grattis svärmor 65 år

Jahapp så blev hon med pensionär tillslut.
Firades med planka och tårta.
 
Jag vaknade efter nån timme då gräsklipparna drog igång en efter en så jag följde med Jens dit middagstid innan han skulle jobba.
 
Sen körde jag till Evelinus. Borstade igenom henne och sprutade på medel.
Herre jäklar så känslig hon är för gräs, men hon brukar bli sån varje år i benen. Brukar lägga sig igen.
 
Efter det körde jag hem och klippte klart framsidan alla fall med den nya klipparen.
Tar resten imorgon (idag).
 
Sen så gick jag och la mig några timmar innan jag åkte till Edema igen för att fira lite till.
 
Nu sitter jag på jobbet och svettas och har lite ångest för allt jag ätit i helgen fram till idag och att jag inte tränat heller. 
Blir ändring på det idag sen när jag vaknar.
 
Missar tyvärr TRXen på onsdag. Ska följa med då Jens ska byta bil.
Sen på torsdag ska vi iväg igen....................... Ja, det är en liten hemlis än så länge.
Och på fredag åker vi till Skene. 
Kanonfint ställe vi ska bo på. Riktigt lyxigt. Ett bed & breakfirst med slotslikna rum och egen toalett och dusch.
Ska bli myyyyyys
 
Sen är jag ju ledig fram till onsdag.
O nästa vecka kommer eventuellt dom som ska titta på Evve. 
 
 
Usch usch, det är inte lätt..... Bara hon får det bra och får en chans till ett föl alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0